1 A maj blommorna

Passa er när ni ska gå ut nu dom närmsta dagarna .
Dom är överallt ,du får aldrig vara i fred .Har du gått förbi 1a o 2a ,tro inte att du är fri ,för dom är många!
Beskrivning på hur dom kan se ut !
: små liknar oss vuxna ,fast mindre !
:Pratig kanske har dom ett språk men jag kan inte förstå dem !
:Hyfs har dom inte lärt sig .

Jag pratar naturligt vis om dom små människorna som måste ta på sig den gröna väskan för att sälja majblommor !!!
JAg gick på apoteket ,där stod dom utanför å skrek!
"Vill du köpa majblommor!"
-Nej tack ,sa jag !

hann gå några metrar ,så kom nästa .
-"Vill du köpa majblo.."  Då skakade jag på huvudet ! Hon grimaserade till mig !
Gick upp till Ica ,Där stod dom i klungor !!!
-"majbl ......skakning på mitt huvud .
gick in på iCA .
UT därifrån .
-"VILL D " stor skakning på mitt huvud !!! Ungar ! tänkte jag !
gick på bankomaten ,då blev jag plötsligt på hoppad av tre/ fyra  st skrikandes utan hyfs med ett ordföråd bara dom o ev deras föräldrar förstod ..det jag fattade av det var att även dom vill att jag sku..

"skakning på Pillas huvud !!"
Passa er !!!! FÖR BARN I GRÖN MAGVÄSKA !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för varningen! Fast det kanske tar ett tag innan det har spritt sig hit till Vattjom :-D

2008-04-15 @ 15:55:20
URL: http://killmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0