fredag

ja det är start på helgen !
Å jag startar den med att gå ut å ta en öl med mina vänner ,känns faktiskt trevligt fast samtidigt jobbigt .
Amanda tyckte det var oki !

KOm ihåg förr när man inte hade barnvakt när kidsen var små ,då ville man gå ut å röja .Barnen skulle helst vara hos mormor el farmor för övernattning .
Jag skulle helst komma hem sent så in i bomben bara för att känna att wow Vilket härligt liv jag lever !

Nu så är det sällan jag går ut på varken b-fria helger eller på kids helger .
Nu är det mer ett måste göra ,för att inte bli helt insnöad !
så att man inte säger att förr när jag gick ut så kostade ölen bara 30 kr ,nu är den så dyr så dyr !!

Så i kväll ska man ut å prova sina vingar 
eller ja jag menar ett par skor som jag har köpt för ett par år sedan .
undra om dom är inne o om dom någonsin har varit inne !!
Är det viktigt ?

Kommentarer
Postat av: Pertan

Inte viktigt :) bara du känner dig fiiin, nu lät jag lite präktig såg jag, men du fattar nog vad jag menar, ha ha.. Ha så kul i alla fall.. Drick en öl för mig med.... :D

2008-04-18 @ 21:51:44
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0