humöret svänger

Har kännt en längre tid nåra dar att mitt humör är svackande , glad närsom ,gråter närsom men mest är jag arg o irriterad !
Har lixom inte fattat varför ,Trodde igår att det var för månadshärliga dagarna ,, men nä !!
NU vet jag idag det gick upp för mig som ett ljus !!

Jag har tagit medicin för att få en jämnare balans i min kropp o för att ett tag var jag nere !
Dom tog slut mitten på förra veckan ,. Jag rådfrågade med en av mina kompisar fast jag tog beslutet själv att försöka sluta tvärt !!
Å hon hade det beslutet att säga till mig när jag skulle åter ta dom igen , hon sa till mig för tre dar sen .
 NU fattade jag att hon sa ta dom .
för idag har jag gnällt på Amanda på mitt ex på min katt på lgh på mitt hår på min kropp på mina grannar  på sopsystemet på gräset som inte är grönt på vädret som är kallt !!!
+ att mina mess idag kanske inte har varit helt pedagogiska ,,sorry ni som har fått stått ut med tråkiga Pillan .Å alla "goda " råd som jag har gett ..mmm tackar !!!!

Fan va less jag blir .

Nu är det raka vägen till ett apotek för att sedan intaga o sen krypa o gömma sig tillsdom verkar å sen efter ett antal månader ev ta upp det på bordet med min läkare !!!
FAN VA LESS JAG ÄR IDAG !

Kommentarer
Postat av: m

Hoppas du trots allt får en trevlig lördag :)

2008-04-19 @ 15:16:49
URL: http://www.madds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0