jo jag glömde

gårdagens alla aktiviteter ..
Jag Och mina ljuvliga kompisar Nilssons var på en utflyktsdag !!

Vi startade dagen med ett stopp på babyproffsen . Sanna skulle tydligen få en ny bilstol.
DOm visste precis vad dom ville ha . bara den bässta stolen tillden bästa lillängeln som finns .
Efter ut till Skatan å besökte Fredrik&Michaels inrednings gårdsbutik..
Vilka män som kan det här med inredning !! Shit va nice det Var !!!!  LÖÖÖÖÖÖVVVEEE YYYOOUU !

Sedan efter kaffe o sockerkaka som alltid serveras där åkte vi till Gnarp !! Japp ni hörde rätt ! Gnarp ..
Vi for och hälsade på Vakt pelle O Åsa .. men va fint dom bor .. dom har en vik å en heldel massa tomt .. oj oj vilka mysiga sommar kvällar man kan ha där !!!! och icke att glömma .det blev fika där med ..
Där blev lill Sanna hungrig så jag som har nu fått ett nytt jobb( Nanny ) assisterade..vi har iofs inte pratat om lönen än men .. känner jag mina lojala kompisar rätt så blir det en hel del .. (kramar))

ja just !! jag glömde mina kids !!
dom skulle äta hos mig , så det blev lite sent så det fick bli lite hemma gjord pizza med ett !! eller flera glas vin till .för mig inte för kidsen ..jag somnade kl 22 .skönt !!!
det var min gårdag ,hur var eran ??
ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0