lallat boll !!!

ja det kan man säga !
1 a trn sen i slutet av oktober å idag fick jag för mig att gå å känna på bollen lite.
Sagt o gjort det gjorde jag . men inte var det som förr !!!
Nä !! för då kunde jag böja mig framåt å vissa stunder av träningarna så kändes det som om golvet o jag var ett !! Jag kunde även lyfta minst ett par dec från golvet när jag spikade(slog) å även så kunde jag läsa spelet bra i försvaret!!

Nu !!
visste inte riktigt om mina lår(muskler)fanns kvar ,för när jag försökte böja mig så gick det inte riktigt så br a som förr.
när jag kom ned ,hade jag extremt svårt att komma upp ur försvars ställningen .
idag tyckte jag att golvet var alldeles för smutsigt (det var det jag skyldde på ) så däför gjorde jag inte några framsteg på golvet .
när jag nu skulle vara i fram linjen så hade jag en känsla av att jag lyfte när jag hoppade men det var bara mitt fett som gjorde svallvågor så hela golvet rörde på sig .känslan som jag hade en gång var helt å hållet ute på rymmen , för där jag var ,var inte bollen !!!

Men hur kan det bli så fel !!!
FAst jag inte alls var som förr ,så lär JAG inte KUNNA stå på benen imorgon !!!
känner att hela min kropp gör uppror ,den skriker av smärta !!!

STRETCHNING, VA ÄR DET ?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0