många ser mig som en rätt så fin 36 åring med 2 stora barn

Och alla höjer extra sina ögonbryn när de hör att min äldsta dotter är i år 20 år !!
" Va !! ha du ett sånt stort barn !!! men hur gammal är du då ?? Näää inte du eller !!! "
jo det är visst sant .
visst kan man tänka sig så här i efterhand att det var tidigt ,men nu med facit i hand så är mina döttrar det bästa som har hänt mig .
visst den ena tjurigare än den andra men endå .. nu tar jag och min äldsta som har flyttat hemifrån oss mer tid för att förstå varandras behov .visst blir vi fortfarande irriterad på varandra men inte på samma sätt som när hon bodde hemma .
den lilla som jag ser det (14 år i år ) är en trulig men otroligt personlig o extremt snäll o medmänsklig tjej,vi har ett bra litet liv ihop . vi lever ihop varann vecka ,men hon har fått mer o mer valmöjligheter om vart hon vill vara o hos vem ,på veckorna ,. men pappan o jag har försökt att få så vi har helgerna som det ska vara ,fast hon har varit o nallat på tiden där med. men det är så som hon är !!
ops !!! (mycket personligt)
 (bilden är för 2 års sedan måsta ta mera bilder på oss)


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för en fin kommentar! Haha, fördelen med att få barn som ung är att man är en fräsch mamma ;)

2008-04-05 @ 11:10:39
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0