Mina 2 ÄLSKLINGSTJEJOR !!

  Sanna och Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

först, jättefina tjejer du har!
andra, du frågade i en kommentar varför jag kände som jag känner och vem som har orsakat det hela. Själv har jag ingen aning. Egentligen borde jag väl bara vara lyckat lottad som har en tvillingsyster och det är jag väldigt ofta också. Men, på ett sätt så finns en rädsla i mig. Jag vet inte hur jag har fått den, om jag upplevt nått som har något med tvillingar och att det skulle vara negativt eller något, men alltså. Det kännsom att jag är rädd för vad folk ska tycka och tänka om det.

Just nu håller jag på att bygger upp mitt självförtroende och självkänsla. Det går skta med framåt! Och jag ,år bätttre för varje vecka som går :)
tyckrr du n¨got om just tvillingar förrsten?

2008-04-27 @ 09:47:49
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0