mina döttrar

Vi lever ett bra liv,Tjejorna har bl.a integritet,personlighet,medmänsklighet ,social empati,men bäst av allt är all kärlek som dom ger till andra .Dom två är det bästa jag har !
Min Sandra har en förmåga att få det bra runt omkring sig ,hon har ett stort socialt nätverk runt sig ,hon har klarat sig galant i skolan ,med just det året ,näst högsta betyget på NTI-skolan.
Min minsta har fått idrottsintresset,inte att utöva den men hhon kan nästan allt om Fotbolsligorna världen över !
Hon vore en bra o med mycket inlevlse,sportrefferator.
 Hon kan komma till mig o ifråga sätta varför En viss Coach i ett visst lag inte gjorde ditt o datt i en match . En stjärna . hon har en stark personlighet ,+ att hon älskar att vara med sina nära o kära ,helst sin mormor !
MIna barn är allt för mig !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0