mmmmm...vi har fikat (idag med )

efter jobbet så kom min gulliga vän Lisa å hämtade mig för en em på tu man hand !
Jag hade föreslagit stan ,med tanke på att där är det sällan jag är ( eller ? ) kan inget om stenstan alls ,sällan jag är där ;)
men Lisa ville åka till en inredningsbutik, Gårdsbutiken i Timrå (åt det hållet iaf) Bandsjön ,så duktig är jag på Timrå!! 

ja men vilken trevlig butik .. super gullig med lite olika stilar .lite romantiskt men mest åt det rustika (fina ord har ingen aning om vad jag pratar om ) men shit i samma !! trevlig personal tror att hon heter Bodil hon som äger stället , å som jag sa " du får skylla dig själv för att du är så himla bra !" när hon sa att nu blev det mycket mat gäster på en å samma gång !!!
tills nästa gång då !!

nu har jag gått å blivit trött på mig själv !! Va saker jag hittar på .det måste bli nu slut på det för kroppen är bara van att mysa å vara hemma ,sitta å titta på tv .. kan inte vara bra det här eller ,måste tala med farbro doktorn om mitt nuvarande leverne ;)

tack för trevligt sällskap å gott fika !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0