nu ska vi se..

Fredag å jaghar ont ihalsen o känner mig snuvig .. usch å blä !!!
fast å andra sidan vad skulle jag ha gjort om inte jag hade ont i halsen utan varit helt fullt frisk med alla sinnen i behåll.
troligtvis detsamma som nu ... INGET ALLS !!!! utan bara ta det lugnt i helgen ::

Jo iofs så skulle jag ha kunnat  städa,  ta bort Amandas säng ,plocka iordning ren tvätten sen en vecka tillbaka (är dom ren fortfarande eller ) ,möblera om i mitt rum plus Amandas rum,städa ut förrådet i källaren ,tvätta fönstrena på alla sex sidor !!! Prommenera, träna,sätta upp hyllor ,städa ur skåp,rensa gamla kläder i garderoben ...
det skulle jag ha gjort om jag var frisk men nu så ska jag  .......ja just !

Bara ta det lugnt i helgen !!!!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0