oj vad dagarna går fort !!!

mmm har jag soveit över eller ??

Nä det har jag inte , men igår efter när jag kom hem från cabareen så blev det ;) så jag somnade ...HHI HI HI(sent)
. Cabaree´n var jätte bra ,bra musik bra skådisara , bra scen kläder ,glädje skratt beundran å lite lite tårar ..den känns på rätt ställe iaf .
Före så blev det 1 öl med nachobricka o efter belv det en stor öl .. mysigt !!
Jag å Laila satt åsurrade om allt som bara vi tjejor kan .  det är såååå trevligt att vara med henne .
sedan idag så tog jag ledigt för att käka lunch o umgås å snurra på stan ,
sen bar det av till <Åsa för att färga håret ,å detblev bra men det händer saker ibland som manfår rysningar i kroppen .. blä !!

sedan säger jag bara ordet :BASKET !!!!!!!
VILKA MÄN /IDOLER ::!!! shit va bra dom var .. jämt ,Tajt ;BRA Slit spel !lite ibland för fula å tuffa tag utav vissa spelare .USCH Å FY !
men annars bra stämning ,fast Dragonerna ni behöver inte göra det så JJJJ-la jämt !!!
 nu säger jag : ett glas vin !!! go natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0