Selånger

Hade tagit med mig träningskläderna till jobbet för att direkt åka till Helax efter jobbet för att träna.
TRO NI ATT DET BLEV SÅ ????


jo faktiskt !
Men inte direkt ,utan jag ,Åsa ,Sanna åkte till Tina o Zellatiin å fikade ,mumma !!
 Gott ! helst när man inte har ätit middag !
innan vi for var jag tvungen att gå å köpa tre choklad bitar för att jag var såååå hungrig ,Tänkte att jag skulle ta två o Åsa eftersom hon är min "bästis" så skulle hon få en av mig !!!
Jo ,Tjena !!
Jag hann mumsa i mig 1o 2 men den tredje stoppade jag i fickan ,
Den delade jag o Åsa på efter vi hade varit i Selånger ,så jag åt 2,5 choklad bitar (typ tag tre för 15 :- ) då vet ni stuket på bitarna + att vi åt choklad kaka + kaffe ..så i skrivandes stund har jag fortfarande inte ätit min middag (22.00)!!!

För efter fikat så släppte Åsa av mig på Helax ,
Så jo jag tränade .Inte länge men en stund !!
Å det mina vänner kommer at räcka ,för just nu värker mina ben så in i bomben !!!

Inte nog med det så sprang jag av Nisse lite energi ute i en kvart . Det kan jag tänka mig se kul ut !
Där kommer jag o En grå katt i rött band springandes ute kl 21 o skriker o lattjar o jagar varandra ...

"mmmm det var nå toka på byn som kom farandes där "  kan jag tänka mig att folket som såg oss sa !

Fast det bjuder jag på !!!! 

Kommentarer
Postat av: Pertan

Så då får vi se hur det känns idag :)
Det brukar ju värka verre dagen efter så att säga,
men då vet man ju ialla fall att "man" gjort något.
Ha en solig dag.

2008-04-18 @ 07:45:23
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: pilla svarar :

Jo det känns faktiskt men faktiskt inte så mycket som jag trodde

2008-04-18 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0