Tonåringar!!!

jag tror minsann det att jag har skrivit om detta förut. men vem säger att det är fel att skriva fler gånger när man är som jag just nu rätt frustrerad på sin tonåring !!!!
ibland så känns det som om nån vill mig illa !! nej skämt åsido , men minn 14 åriga underbara hjärtliga tjej, har nån lathets demon i sig !!!

vet inte riktigt hur jag ska få henne att förstå:
 att läxa ska göras ,
att gå ut o få frisk luft är inte skadligt !
att umgås med kompisar gör inte så att man hela tiden får pesten!
att lyfta baken från soffan gör inte att såret som hon redan fått(liggsåret) förväras utan förbättras istället !!

HJälp mig !!! HUr ska jag göra ??
Jag blir galen !!
men de är som dom säger .små barn små problem, stora barn extrema problem !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0