00.20

Å jag är vaken .
Är det någon mer som är det ?
Hur kan jag inte klara av att somna , när jag vill det !
jag har precis stängt av tvn , sitter nu med vanilj yougurt o solrosfrön med casew nötter i . nyttigt !!
Fast är det de på natten med .
Såg på sex and the city , vet ni om att vaginor kunde bli deprimerade ,eller har jag blivit blåst . ???

Man ska inte heller vara för självsäker som tjej , det såg jag med !
Ska man tro på tv eller inte Carrie Bradshow`? Tycker hon är fantastisk i den serien ,eller Parker som hon heter . 1 a gången jag såg henne var i Girl´s wanna have fun .. en bra film då nu vet6 jag inte .. Är det någon som kommer ihåg den ? Kommer jag ihåg rätt för det första ...

varför kan jag inte sova ? Har försökt med alla beprövade metoder ,,,, mm .. alla !!!

 Ja ja  nu ska jag göra ett försök till , funkar inte detta så går jag ut å springer , fast det kan jag inte . Jag är ju sjuk !!!

Sicken tur !!
Såg i dag lite snuttar av en svensk gammal klassiker med sickan Karlsson ,.. Har sett den förrr .Älskade att kolla på gamla filmer ,drömde nog mig bort i en annan värld då !!

Natti ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0