är det bluff eller ??

Sitter å kollar på trean , Extreme Home makeover ..
HUr är det egentligen ?

Får dom huset i verkligheten eller är det bara en till USA grej !! Att visa världen att de stora o starka !!

Läste om en familj som fick sälja sitt hus . Gjorde dom det pga att dom ville el att de måste ...
Vissa får ju en extrem stor peng för att klara av alla kostnader , kan det vara så bra me tanke på att inte ha nått till att nästan bli miljonär .......en annan sak ...  är det så bra att bygga ett super nice hus i ett getto ??

Ja ja ja ..hur somhelst så sitter jag där jag sitter .. å framför allt så rinner tårarna varje gång !!!!

Kommentarer
Postat av: monica

test

2008-08-14 @ 19:16:45
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: monica

jag vet det är hemskt jobbigt , och skrikigt men jag kan oxå få en tår ibland;o

2008-08-14 @ 19:44:41
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0