ARA ......

ARA ABRAHAMIAN!



- Det var min protest mot Fila. Det var inte min medalj, jag ville inte ha den. Det var inte korrekt, jag skulle inte stå där utan brottas i finalen. Det händer en massa bakom kulisserna i Fila. De har aldrig haft en olympisk mästare i Italien, men nu fick de en. Det känns som jag dömdes av italienska mafioso.

Men var inte domaren schweizare?

- Han är en italienare från Schweiz. Vice presidenten i Fila är Italiens förbundsordförande och de är bästa kompisar. De hjälper varandra och borde skämmas. En sån här skandal får inte förekomma. De har förstört sporten.



Citerar Lasse Anrell Aftonbladet:
"Därför, alla inblandade:

Ge Ara Abrahamian Bragdguldet i år.
Han gjorde det ingen annan skulle vågat. Han sa ifrån i en värld där nästan ingen annan vågar säga ifrån.

En bragd, ta mig fan. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0