Ha ha ha

Idag har jaggjort något som jag inte gjort förut !!
Jag har storhandlat .Notan blev på 1051:- !!!
Oj vad det sved till .. tala om toppar o kanske nåt par skor samt en utgång(billig ) jag hade kunnatgjort för det !!!
mmmmmmmmmmmmmmmmmm.................ja men nu blev det mat denna månad . Det är väl bättre !

Idag så fyller våran minsta ett år !
Så nu har vi firat med present o go mat . ehh  hmmm .. jo ..fast Katten Nisse som fyller år fick katt mat som vanligt o vi fick MAX mat .. fast han fick en klättersak som present . Å trott eller ej han fattade direkt att det var hans , mmm ......... vi har en klok katt !! Det har jag sagt länge iofs ..

Ja ja Tråkigheterna tar för tillfället inte slut . trött o sliten .det glada leendet är på dagligdags iaf .
På kvällarna så somnar jag före A ,Fast iofs så har jag alltid somnat före mina barn , men nu är jag inte uppe ens till kl 9 !!
A tycker nog att jag är tråkig fast som vanligt så säger hon inget ,min älskade D !!!
Nu ska här intagas lite kaffe ,livets dryck !! Som även kan bestå av ett glas vin som går under samma benämning ! För den delen så var mitt 1 a glas vin ett Rioja,55-65 kr klassen . Det var då jag såg livet från en annan vinkel .
Fast min första fylla var iofs på Kir ,men jag vet att det inte räknas som vin ,detta sat tyg till dryck !!!!!  

Ja ja   nu med inga räkningar än betalda är jag rik . Fråga mig imorgon så får ni nog tyvärr ett annat svar .

ses senare .. PYSS !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är väl bra att lägga pengarna på mat, även om det kan kännas tråkigt.

2008-08-27 @ 19:11:03
URL: http://elektrohem.wordpress.com
Postat av: monica

jag håller med tråkigt att storhandla!!!



På tal om KIR det var det första äkliga jag drack också fy sjutton gubbar vad äkligt!!

2008-08-27 @ 19:19:52
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0