Hes dagen efter !!

Vi som sagt startade dagen igår med att mötas på 1891 kl 12 . Satt o tog oss en lätt lunch med vin till ! Gött !!
Vi var 10 tjejer som möttes upp . Vi satt o skrattde o surrade tills kl var 3 .Vi surrade bl.a om att varför mskn skaffar sig en blogg . o varför man är villig att delge andra sitt liv . ja vad svarar man på det . Jag sa att jag tycker det är skönt att skriva av sig .....

Efter en stund blev det shopping med några glas vini benen  ...ujjj -- 
Jag shoppade loss på en topp  o vissa var mer lösaktiga med plånboken o vissa mindre !
Upp till Carina o startade mat + fördrink/ar Ostbricka . Musiken flödade o karioken startade . ha ha ha jag sa til mig själv att inte ställa sig upp o sjunga ... innan kvällen var slut så fick de slita av mig micken .. shit va kul det är .. Idag så har jag en hes skorrande pipig röst mmmmm.... Jag sjöng JOlene jolene jolene .. BY Dolly Parton . vilken låt .. ha ha ha nästan hela kvällen .Kan tänka mig vad grannarna kommer att vara less på den låten .
Vi som synd var drog ned till lokal ! Nästan inge folk . konstigt med tanke på att det var open trott  här !!!!
Men jag fick några funderingar lösta igår o det var bra !!
Dagen blir en ständig plåga framför datorn den ska som synd iväg till veckan o jag har ett stort jobb som måste bli klart innan dess .. 'shit när det är så fint väder . Men en prommis med stavarna blir det . För nu ska dessa extra kilona bort !!!

SES SEN DÅ !!!

Kommentarer
Postat av: monica

låter ju som ni haft en trevlig kväll ;)

Er det fler av dina vänner som bloggar ?

2008-08-31 @ 13:43:39
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0