Kantarell

Skogen hittade vi till, jag å Amanda i dag !
1 h gick vi nästan runt o kollade efter di guole svamparna , nåra fann vi !!

Efter ett tag av snurr o virr o varr i skogen så kändes det som om vi hade gått vilse ,men till slut så hittade vi ut . DÅ insåg vi att vi hade gått i en halv måne plus att vi kom ut 100 m ifrån där vi hade gått in i skogen !!
Tala om att jag har trott att jag har haft lokal sinne . BUT ,,NO ,not me !!

Sedan bar det av till birsta city för att handla hood tröja till A.Det blev en svart ,snygg sak . Efter det så bjöd exet mig o sina kids på taco buffé .. mmm gott med lagad mat på söndagar !
A´s dag har varit totalt annorlunda än de andra dagarna . från att ha varit inne till att spenderat en hel dag ute och pricken över i:et med sin mor hela dan !!!

Shit va trött hon kommer att vara i kväll !! ha ha ha


Å imorgon är det skola     ..... oj vad nervös jag är för skolbarnens del !!
Puss på er alla skolisar ..

Kommentarer
Postat av: monica

Men för fan säg inte så!! ang byxerna!!





Vilket snällt ex du har , Roligt för barnen också attni kan umgås så där!!

Kramar;)

2008-08-24 @ 20:30:19
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Malin

Var ni uppe i skogen där jag sa? Jag var där i fredags och plockade 2½ liter till ;P

2008-08-24 @ 22:15:04
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad mysigt det låter, vill också ha kantareller... Får köpa några på den lokala grönsakshandeln eftersom dom lyser med sin frånvara här i vår lilla skog... Dessutom febras det bland mina ungar... Suck, hösten är här :)// Kram

2008-08-25 @ 09:21:15
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0