Kvalitets tid !!!

Efter jobbet så tog jag bilen till mitt älskade cafe " City Cafe " !!!
satt å mumsade på en macka o kaffe o surrade skit med ägarinnan min braiga kompis Gunilla . Efter det så for jag å var Kommandora( Sory Monica men det är ett härligt uttryck som jag lånar ibland ) på träningen .3 tjejor sprang vad jag tyckte räckte bra långt . När jag sa att nu kör vi spänst övn så ville en springa ett varv till !!!! Ops vad svarar man på det !!!!!

Den tidiga kvällen var jag hos min lillbästis , oj va hon har gått å blivit stor !!
När jag kom så sa jag knappt hej till de underbara föräldrarna å försvann med S in i hennes rum för lekstund !!!!
Å kanske kanske så ska jag få se henne varje dag f o m november ... mysigt !!!!!  Dosdosdosmuuuk.....pyss...
Nu är jag hemma å min D är febrigare än tidigare , Synd om Min D !!!!! Gos unge !!!

Kommentarer
Postat av: monica

Krya på henne ;)



du får också säga kommandoran hahaha

2008-08-20 @ 22:26:08
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Petra

Låter som en helt okej dag/kväll mysigt att fika:)... Men krya på den stackars lilla D.. // Kram

2008-08-21 @ 08:49:38
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0