seg som en godis råtta

Dagen startade piggt , vaken ,hyffsad i huvut ,tog på träningskläder ifall att . Fikade o duschade startade med det grymma arbetet på datorn ,insåg snabbt att jag tyvärr kunde inte på börja med det som jag ville ,.
La mig på sängen efter middagen o vips så blev jag degig .Slö likgiltig tråkig o trött. Ingen träning men kläderna har inte åkt av .somnade en stund men efter det så har em varit i en dimma .Jag som tyckte att det fick räcka med dimma nu på ett tag efter gårdagens dimma ..

men men ,.. Nu blir det snart te o tv samt lite framför datorn ,min älskade dator som jag kommer att mista snart .

sega råttan ska snart lägga sig för natta ,bara min levande diskmaskin går hem till sitt (mor).
 
syrrran ,allt ordnar sig ! Du vet att jag assisterar vid behov ,min älskade syster !!

Jo på tisdag fyller min bror år .. mmmmm-.. han får khiabyq . ja eller så ska jag köpa kahf  fidhak. jo men det blir nog bra !!
Ha de gött då tröttapillanråttan

Kommentarer
Postat av: elin

vi hade himla roligt :)

Jag åker nog snart, ja.. vet inte än när dock, men det kommer det kommer :)

2008-08-31 @ 20:55:25
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas du har hämtat dig till idag :D... // Kram

2008-09-01 @ 08:26:35
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0