SKOR

Äntligen har skorna landat på rätt plats . Den långa o händelserika o halvjobbiga dagen är slut !
Jag är skit trött o less på att det är samma sak igen, nu när skolorna börjar .
På det privata är jag trött o på det jobb mässigare ännu tröttare . När ska denna kropp få vila .
Nu ,hoppas jag att baken ska landa mjukt i soffan o faktiskt så skulle det vara skönt med ett litet liggsår ,som bevis på att jag har fått vilat !

Ibland så önskade jag att vi var 2 som tog hand om saker här hemma ,som delade allt från räkningar till städning till sängen till disken även att dela tv-dosan med !!
 Längtan kan vara så stor att jag börjar tror att de aldrig kommer att ske .
Fast i det andra läget så stor trivs jag .
Min säng kan jag rulla mig i ,disken diskar jag när jag vill ,jag kan sitta å surra i tele hur länge o med vem jag vill i evigheter . Jag kan få köpa alla dessa skor utan att få en pekpinne när jag kommer hem .

men men åter ,, i dag är jag trött ,. Nu blir det mat o faktiskt ett glas rött . väl unnat . !!
Så nu stoppar jag in skorna på rätt plats å tar inte fram dem föräns jag ska ha dem imorgon .

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0