Still head värk --

Usch fy å blä . Min dag har varit så stilla som det bara ha gått . visst jag har varit på toan o kolla lägget med katten , å en super snabbis på Ica men annars så har Pillan legat . mitt huvud sprängs så fort jag reser på mig . jag tror att det blir bättre imorgon eller man kan hoppas på det - mmm.... så nu snart blir det sängen nice . någon som är bra på massera !!?? eller något annat förslag .
# dricker gör jag
# Frisk luft har det iofs varit värre med i dag
# ätit har jag gjort , kanske inte det nyttigaste men men .

Vad finns det mer att göra när man har så ont i något man egentligen inte trodde man hade ????

;)  ses ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men tjejen, inte ska du vara sjuk såhär på semestern. Hoppas verkligen du sjukskrivit dig och sparar dina dagar till ett bättre tillfälle.



Kram L

2008-08-05 @ 22:43:52
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Petra

För min del är det bara sova som gäller :S... Hoppas att du mår bättre idag/Kram

2008-08-06 @ 08:23:36
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0