Wonderbar kvalitetstid

Gick på bio med mina "hmm små " Kids ,eller rättare sagt en 20 åring snart o en nyss fyllda 14 . Vi gick på SATC !!
Vilken underbar film ,jag skrattade o grät om vartannat. Jag log o drömde mig bort o skrattade på nytt ! 
Filmen för mig betydde mycket . jag jämförde lite med mitt liv i vissa lägen i nästan alla lägen förutom i pengarna .:( Där tyckte jag att det inte var nån ide´att tänka till . 
Miranda o hennes lilla problem . Samantha med sitt sexliv .Charlotte med sin härliga familj . O Carrie underbara goa Carrie . I denna film är hon från början egoCarrie men sen släpper hon det . Denna sorg o glädje hon upplever med sina absolut bästa vänner i sitt liv .Att få dela allt med sina närmaste känns för mig som det mest optimala.
 Alla fyra har i filmen en härlig kontakt . Dom skrattar o gråter o är arg på varandra o förlåter . Precis somvänner ska göra .
Tänk om man hade det ,eller jag tror att jag har det , fast det är lite utspritt . Vänner här o vänner där .Vissa i samma krets medans vissa knappt vet om varandra .
Men det som slår mig mest när filmen är klar är, att sagor finns och med härligt o mysigt slut !! 
Så vill jag ha det .
Kommer jag någonsin ,får jag upp i mitt huvud ,hitta han med stort H ? 
Många säger det o jag tror det med ! 
See Ya to morrov..by by ba. 


 


Kommentarer
Postat av: Petra

Så är det, han med stort H kommer att dyka upp når du minst anar det och sen blir du aldrig av med honom....// Kram

2008-08-29 @ 09:31:57
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: monica

håller med Petra hahaha ;) och jag tyckteprecis som du om filmen;)

2008-08-29 @ 12:28:11
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0