Dagen som är :

Ska få ett diplom för att jag har klarat av min PIM utb.mm Jo vars trevligt men att göra ett jobb för att sedan få stå och prata inför en grupp människor som du inte känner och förklara varför du har gjort det är icke min grej egentligen.
Jag skulle bara vlja ha belöningen ,4 dar semester !!
Det räcker väl !! Gör det inte det ! ?
Jo tack det tycker jag iaf. men vissa mskn tycker icke som jag så jag får väl ta och lida lite då . ,mmmmmm..

Annars så flyter det på -.A har varit på värsta tonårshumöret,skriker och är allmänt dötråkig.Hon tycker att jag är förbannat tjatig ,irriterandeoch allmänt bara jävlig.Men jag är väl en mamma ,Har jag inte den rätten att få vara tjatig?
Hon tycker att jag inte ska bry mig om vad hon gör på skolan etc Ridhuset.Det är inte min sak anser hon.Medans jag då i andra hand anser att allt hon gör är min ensak. (nästan)
Jag tycker att ungdomar som är på väg in i vuxen livet bör kunna svara på frågor och tilltal, medans hon inte tycker det !!
Hur ska vi nu som är så himla olika komma till en och samma linje !! ??
jo det kan man fråga..
Jag vet inte just nu.Vi är i kollision med varandra.

Men som sagt livet flyter fast ibland åt olika håll....

S är fortfarande borta ,Tomt känns det , Konstigt att man har vant sig vid att ha han bredvid sig fast vi bara ha kännt varandra ettt litet tag. puss du är saknad ....S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0