helgen !!

Lördag var det en helfartig start på morgonen,hit o dit !! Sedan så for vi till Hov för middag i nice sällskap.... datorn fixades o magen blev mätt. ..mumma mycket gott o tack för maten .

Dagens planer var en volley match i trevligt sällskap tidigt på morgonen/fm. Men det sket sig. KOm på att jag hade jobb att görta innan LUcia i morgon på jobbet .. blä än en gång sittandes på min fritid och fixa det sista inför morgondagens göror..ja ja ..
Så fick det bli .....Birsta efter det med M ,strosade o små shoppade lite , kollade lite efter julisar.. Inga idag men nu vet jag vad jag slka köpa...
nu blir det middag gott .... Nån vill ha????
Pyss på er ..

Kommentarer
Postat av: monica

vart sjuton har du tagit vägen ? kräksjukan eller?

2008-12-17 @ 18:30:35
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0