Julen är här...

Gårdagen var en mysig upplevelse. Med en massa paket som skulle öppnas och en hel del mat som skulle ätas. Vi spenderade den hos min syster .,. Hon har en förmåga att verkligen uppskatta julen för den den är. Hon hade pyntat så vi fick oss en upplevelse. Stor gran o en massa ljus . Vad mer kan man begära !!!

Hoppas er jul var bra o mysig o o o alldeles underbar.. ;)
puss på er.. nu ska jag äta ännu mera..

Nyårs önskningen för nästa år vet nog alla vad det är !!!!  mindre mat o mer aktiviteter..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag älskar dig gullet,tack för en underbar jul!

2008-12-26 @ 13:45:24
Postat av: jayne

mer mat och minre aktiviteter sa du... ;)



Nej du...skämt å sido.. jag håller med..absolut, någon gång måste man väl lyckas??

2008-12-27 @ 12:40:18
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0