Lucia morgon

JAg hade tänkt mig att kliva upp tidigt,sätta mig framför tvn i mörkret med tända ljus och se på när Lucia sjunger sina härliga sånger.
Men som sagt så blev jag väckt kl 9 av telefonen ist . Det var min Lucia morgon.. Ja ja  nästa år då !!! Sa jag inte så i fjol med ..hmmm.. mmmycket möjligt !!

Dagens möjligheter är att åka til fagervik till syster för Lucia fika, samt att vara med min Kärlek.Bjuden på mat av Mitt lilla underverks föräldrar ikväll,motprestation att fixa deras dator. Ha ha ha ..

Lugn lördags kväll med mys o surr . Min D är hemma o det är alltid (nästan)underbart.

Snön bara faller hoppas den ligger kvar tilll jul. Jasg vil ha en vit jul . Vedm vill inte det ??? Nån ???

pyss på er ..

Kommentarer
Postat av: stefan

Nu har du skrivit blogg i ett år, Grattis!

Vi får väl se hur det blir med kvällen nu då, men du vet att jag vill spendera den med dig.

Pyss

2008-12-13 @ 13:59:17
Postat av: Åsa

Det var INGEN Lucia på TVn. Så du missade inget helt enkelt rent ordagrant.... Jag hittade då inget på nån kanal och tror ungen fick epilepsianfall på knappzappandet!!

2008-12-13 @ 18:55:01
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0