måndag...

Nu är julen slut ! Eller är den det ??
. julklapparna är öppna, maten är slut och gästerna försvunnit. Vardagen är tillbaka..

Nu planeras det för den sista dagen på året. Maten ska inhandlas o vin o öl o ev champagne ska stå på bordet. Kläderna stryks och håret fixas. Sista dagen på året är väl lite speciell för många.
Nårsönskningen /löftet ska sägas . och försöket att hålla det minst en vecka ska väl inte vara så svårt i år eller ??

mmmm.. vi kommer i alla fall att fira sista dagen på året på en 26 m2 balkong.. Tänka sig att se alla dess 1000 tals kronor uppi luften i 10 min ... men fint är det !!!!!
 
Hoppas er dag ,sista dag blir en härlig dag med era nära o kära.
en av min nära sa igår :" Härligt att få fira med dig ,med tanke på att du har varit den för mig som har ställt upp i alla väder för mig ..Kul att få avsluta deta underbara år med en av mina underbara kompisar"
Fint sagt va ??!!

.......

Kommentarer
Postat av: monica

.,;=)ja det är fint sagt

2008-12-29 @ 16:34:56
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ska bli underbart att fira den på min balkong med dig min vackra kvinna och två helt fantastiska vänner. Vilken fin kväll det kommer bli!

2008-12-29 @ 20:06:49
Postat av: Jenny

Låter som en riktigt trevlig nyår!

Jag önskar dig ett riktigt gott slut på 2008 och ett ännu bättre 2009!

Det var så trevligt att spendera lördagen med dig, synd att jag missade undret ;)

Love you!

2008-12-31 @ 12:08:01
Postat av: Petra

Gott Nytt år på dig och kärleken, barnen må 2009 bli ett fantastiskt år för er

// Nyårs Sol

2008-12-31 @ 12:44:23
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0