tidig dag ..

Meningen var att jag skulle vara med min lillbästis idag och vi skulle möta upp mamman och underverket o dess mor på "afternoon te".Mern så ringde lillbästsiens mor och sa attd et var magsjuka på tapeten (eh) så vi avblåste hela dagen!!

Tråkit men samtidigt skönt !
Med tanke på att min natt inte var så himla djup och härlig sömn som min K och jag brukar ha ,så var det behövligt att få lägga sig på soffan o snarka ett tag. NIce !!!!!
Jag slog även på tvn på Trean ,det var Oprah med gäster som Tina Turner och Cher. Än kan jag säga att käringarna kan rocka !!!!!

Blev lite sur o grinig av att ha sovit ett tag men det får man väl räkna med eller ?

Nu blirr det trean igen för nu är City Akuten  Wow !!! Ett program jag följt sedan stan brann känns det som . Innan det så var det Simon & Tomas härliga inredare!!! och innan detrså var det sjukhuset mmmmm

Sedan blir det tidigt i säng eller nåt sånt ! För att ju tidigare man lägger sig destoi tidigare kommer min K hem ....

Sov & snarka på er !!!
Pyss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0