Ti..nej Fan Onsdag!!

Oj vad försvann tiden ,, hmm fattar ingeting !!!

Lite up to date :

Gårdagen var en Lång arbetsdag, med mycket att träna på inför Luciadagen/em vi ska ha här på Förskolan.
Det ska tipp tappas, Sockret ska på kakan sa bagaren, Haren ska in i huset för att inte frysa nosen av sig,Marsipangrisen ska växa o bli stor Ehh .. sedan så ska snöflinga falla,medans går Lucia ute o lyser upp i mörkret ! 
Gröten ska kokas o skinkan ska skäras,glöggen ska värmas och vi pedagoger ska skina!!
Vad mer kan man begära en sådan härlig dag !!!
Den kommer att infalla på måndagen efter, det blir super mysigt !! 

Sedan efter denna dag så ramlade Pillan i sängen ,och somnade ,sov mer el mindre till kl 9 på kvällen !!ops!!! 
Min katt anser att jag inte är så himla rolig så han gick upp på diskbänken för att dricka ur ett glas (förmodar jag) för det glaset gick sedan i tusen tusen bitar .. japp det var bar a för mig att starta snabeldraken !! KL var då 22 nåt .. .... 
mmmm.... mina grannar var väl inte sååå glada på mig kan jag förstå,men vad gör man inte !!! 
Mellan detta så ringde nog S från Danmark ett antal gånger ,för att bara surra !! 
Japp så var min underbara dag /kväll ..
Slår ni det ????
Sakanr dig /puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0