att jobba

på en vardags kväll är inte alls trevligt. men tyvärr så ingår det i mitt förskole jobb .
Vi har det 2 ggr i månaden ,ett avd möte och apt möte (avdelningsmöte o arbetsplatsmöte 9 . Ja ni förstår vad dom innebär när ni läser .Eller hur ?
dom ligger nu på 2 h / gång . Förut var dom på 3 h o då startade vi mycket senare än vad vi försöker att göra  nu ..
nog om det !!
Efter jobbet innan motet sa var jag p Birsta City o fikade med min Kompis Lisa ,trevligt ! varsin macka o kaffe ,,mm nyttiga linjen ar man inne pa..
kan tydligen inte anvanda vissa bokstaver den .Tangentbordet har blivit utlandskt!!!!

bara sa dar!!!!!! jag ma ha tryckt pa en knapp men vilken !!!! INGET BLIR JUST NU SOM JAG VILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0