fredags nytta

Nu förstår jag varför jag blev inbjuden på middag hos Nilssons.Det var : 

1   Mata Sanna
2   Lägga henne för em sovningen så attt föräldrarna skulle få äta ihop( jag kom till bordet när dom var nästan  färdig)
3   För att jag skulle hjälpa till när sanna skulle trycka foten , det var jag som fick hålla i henne för att hon skulle vara still o knäppa kort samtidigt ..pust !!
4   när allt det var klart då fick jag vika tvätt.
 5  Sedan så ut med kläderna i garderoben som var för små  å in med dom som passade nu (Åsa vill gärna ha kvar kläderna i stl 62 för de är sååååå gulliga )
6 Å sen en liten ommöblering i Sannas rum, ( nu när allt nästan var klart då  kom Åsa å ville assistera ) What !!! 

Nu förstår jag vad vänner är till för !!!!

(Fast det var trevligt att få vara delaktig,, hi hi hi hi...kramiz )

Jo som lön för mödan fick jag mycket god mat o vin plus att få vara med världens gulligaste lillÄngel ,,så inte klagar jag ! tJING!!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0