Måste få Tacka mina vänner..

Jag känner från hela mitt hjärta att jag behöver få uttrycka min värme till 2 av mina kompisar. Känner att just dom gör att mitt liv blir bara bättre å bättre .Dom är just så med mänskliga o sympatiska ,har en värme som bara dom 2 kan ha . tycker att de här 2 ska höjas lite extra förutom dom så är  jag inte den jag ÄR IDAG.
Tack Elisabeth för den uppmärksamhet jag har fått idag
pga din platttång på min hals...
Å Tack Åsa för att du gör så att jag inte kommer ned till träningslokalen, som i sin tur gör så jag inte hinner bli vältränad till sommaren .
Tack mina vänner för att ni tänker på mig o vill mig inget ont !!!!!!

"Kram kram PYSS"

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ä ja rund ska alla vara rund ;)

pyss pyss kraaaam

2008-02-05 @ 11:45:47
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Alltid kul att man kan hjälpa till på nåt sätt!!!????!!!!!
Kram/Elisabeth

2008-02-07 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0