MMMMm...söndagsjobb/depp/less/eller vad är jag på för humör dag..

Ja vad vet jag på vilket humör jag är i dag . Jag är inte lessen eller nåt men kan man vara less ändå ? Jag har suttit framför datorn hela dan och iofs fått mycket jobb gjort. Men är det de man ska göra en söndag ..
Förut så verkligen älskade jag söndagar , men kan tyvärr inte säga det samma nu . Varför har det blivit så ???!!!

Känner även att jag skulle vilja umgås med "fel" person /er men håller mig ifrån , åtminstone försöker !!!

Å en sak till .
Varför kan inte vänner hålla det dom lovar . är dom vänner då ?

Jag ha en vän som skulle se till att vi kom på prommisar ihop minst en dag i v , så har tyvärr det inte skett !!!
Å vännen sa att vi skulle höras i veckan , men nej !!
Så om du läser det här SKÄRP DIG ""!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0