OPS..nya livet har infinnit sig

I lördags så tog jag mitt pick å pack och stegade i väg mot träningslokalen i stan. Här skulle det tränas!!!
Bytte om och klev på springmaskinen (jag) Stegade på den i 30 min ! bra för att vara första gången må jag säg . Sen mag övningar o stretching.,Ett pass på ca 1 timme ,men fy va glad jag var över att bara kommit dit . Men inte min kropp i dag ! ont i låren ! What ! hur kan man få ont i låren av att på bandet i 30 min !
Tala om otränad ,det är bara att fortsätta för jag vill inte vara "ofittad" till beachen -08
  Detta kan vara jag om några träningar ...hi hi hi hi ..eller !

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänkte avlägga en kommentar just om "ofittad" men jag är ju äldre än så..... *skratt* Meeeen, inte tror jag du e d när sommarn väl är här.... ;) *haha*

2008-02-04 @ 18:07:11
URL: http://asanil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0