vilken trevlig dag det var igår ..9/2 -08

Började med fika på 1891 med Anna O Lilly från Cornwall,Maria o Nicke O Sigrid ifrån Sthlm,Carin O Joel O Malin O Agnes . Vi myste o jag blev bjuden på fika ? Undra varför ??????
Sedan hem för att städa ,fixa pajer av alla dess slag o massor med vin hade jag ,exakt 6,5 l !!?? + cider  o öl....
oj oj oj .. vilken huvudvärk jag har idag !!! För allt det jag gjorde igår är lixom bortblåst! Städning , ja det var bara att börja om idag .
All mat var slut o VINET !!! vart tog det vägen !!! ??? massor hamnade nog i min mage men jag kan tänka mig att i Marias fanns det nog en hel del..
Det var många som kom igår till mig o till er vill jag bara säga TACK för att ni kom o ville vara en lördag m mig..
bilder kommer att komma ....

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv för en trevlig fest, men var inte pajerna en aning salta...........varav att jag måste släcka törsten, skämt å sido men jag hoppas att det INTE kommer några bilder. PS men det gick fort genom skogen senare på natten.DS

2008-02-11 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0