En engelsk kvinna är i stan !!

Min kompis Jenny är här . Hon bor numera i England (glömt för tillfället bort vad det heter) Vi har en gemensam kompis där som har bott där i många år . Och numera även Jenny . Det känns tomt ,vi pratar inte lika mycket nu som förr men men . Igår så tog vi oss i kragen .Vi gick ut på Bischop Arms och startade kvällen med en cider." av oss tog visserligen rött vin och försökte att få i sig allt men det hände det som man inte vill hända . Vinet spilldes ut ! på mina jeans!
tur i oturen så var dom redan mörka men det är inge trevligt !
tjejerna fortsatte sen  på Aveny:( jag tyvärr tycker inteom det stället ,har liksom inte hittat charmen än. Jag fortsatte till Oscar . Det var trevligt ! Folk som jag kände igen och många som kände igen mig med !
En trevlig kväll var det !
  Längst ned mot våran vänster sida , Där bor hon ! Corwall heter det ! ( MINNET svek mig inte )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0