jobba på en fredag kväll!!!

Jag har blivit tilldelad att jag ska gå på en utbildning genom mitt jobb. Nu är det så att allt som vi ska göra får vi göra på våran fritid! helt horribelt!
Därför får jag nu en fredagskväll sitta framför min dator o skriva om Svenska dramaten och Colusseum i Rom !!!
Trodde jag hade gjort klart min del i jobbet men tydligen så hade jag missförstått hela uppgiften!!( i 10 h satt jag med den förra som blev icke godkänd)...... SHIT!!!
Men vad gör man inte för sina ynka tusenlappar för Sundsvallskommun..Tro ni att  vi kommer att få nånslags av kompensation för det här ... no way!!!
 Svenska Dramaten  Colusseum..

Ja   Ja   det är väl bara att fortsätta då !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0