oj , det var längesen jag var här..

mmm .. nytt år .. ska jag ta tag i att börja blogga på riktigt.. har ju en del kompisar som gör det här till en vardags sak . att alltid se  till att det står nå vettigt här eller rättare sagt på deras sida ,ja inte här för det har dom ju inga rättigheter till ..
japp å nu så har man blivit kattägare! JAG !
va ! fattar ingetting ! va det ist för ett barn ..! ja kanske det .. vi fick en förfrågan o jag sa ja .
min 14 ¨åriga dotter var i behov av att få kramas med någon o få ta hand om någon . och hon fick katten 2 dar innan julafton . iofs visste hon om den men hon blev super glad !!
Nu så har det gått nåra veckor och fortfarande så hänger lill killen Nisse med .. han har vuxit både på längden och på bredden, tro jag det ! med all mat han käkar . tre ggr om dan får nisse kattmat! Shit ! dom är dyr i drift å . plus att det är en innekatt och då vet ni vad det menas !!! .--- mmmmm :( en kattlåda som måste bytas på.. men än så går det å .
Och vill vi ha kvar han så måste det funka. det finns lite saker som har blivit bättre med att skaffa katt .

1 dammsugaren står framme hela tiden ( då tror alla som kommer att jag dyrkar renlighet) som tillvisso är sant men tyvärr inte fungerat.
2 det är någon som kommer fram till mig när jag kommer hem , han har iofs inte gjort mat men det kanske kommer..;)
 3 jag har nån som nafsar på mig ..hi hi -.. ähh ja när jag sover som skönast på natten ..
men men vad kan en singel tjej förvänta sig ,, man kan inte få allt i livet , bara en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0