Trevligt att köpa present till sitt X..:)

Kidsens far fyller .???..år på fredag , så vi var på Ikea ,nej jag menar Birsta City som det heter och strosade runt. Efter ett antal affärer så hittade vi det vi sökte, en .... Ja, jag kan ju inte direkt säga det. Men när vi väl går där med Sandra 19 år och Amanda 13 år (snart 14 ), så började det låta från dom ." Vi är hungriga ! Undra vad det blir för mat ?" Sandra bor som sagt själv i egen lgh ,så jag förmodar att det må väl hon veta vad hon ska äta .Nä så fel jag hade !!
Det visade sig att jag i ett mycket svagt ögonblick ,som jag hade förträngt .Hade sagt att vi skulle äta tillsammans och att jag skulle stå för hela konkaronget !!! Va ! Dom är smart dom där kidsen ! Det blev iofs inte spec dyrt , Men inte hjälpte dom till ....
Har ni inga kids så passa er för att skaffa nåra !..;) Tjing!!
Sandra 18 ½ och Amanda 13..Puss mina Älsklingar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0