2 DAR TILL GBG

Det ska bli riktigt nice att få åka iväg !
Liseberg , avenyn ,strosa på dess gator o torg ..
Bada ev . Fara till falkenberg ev för att se på SM i Beach !
Träffa Emma ,mysa med kusinerna ,bo i tält !!! eh ... va !! vem ska göra det !?
Jag  ,,nehee  .joooo nehe jo nej vem har sagt det ?
JAg !! F-N ska jag ha sagt det o ska jag göra det !!

Det är bara att ta fram lilla mulle i sig !!! O bege sig till skogs !!
Jag som är stadsmskn !!!! mmmmm.. fast å andra sidan kan det bli sagolikt skoj !!! jaaaaaaa .....tänk alla missar man kommer att göra när man sätter upp tältet o vart ska maten tillberedas .? mmmm .. nej en sån tält mskn har jag icke blivit så det får bli på nån restaurang !!!

så får det bli !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0