att man aldrig lär sig ...

Jag är som sagt är född på 70-talet o vi har ju varit med om en hel del bl.a rökning i bil o cykling utan hjälm , å överlevt !!
 
Men vi har lärt oss att det är inte är bra .
Å numera så cyklar inte våra barn utan hjälm o framförallt så röker vi inte i bilen !!

So Far So Good

Men om våra föräldrar hade lärt oss att alltid ta på sig solskydd ,fast du är BARA i svergie ,hade jag då lärt mig att göra det .?
 Eller hade jag sett ut som en Illröd stelbent kräfta ,som jag gör idag !!

Bildbevis ( VI VAR BARA Å GICK PÅ STAN I LÖRDAGS; DÅ SÅG JAG UT SÅ EFTERÅT ..)

Idag så var vi bara på tranviken en liten stund .....mmmmm... kolla !!!


...oki Vi Var där i ca tre timmar !!!OPs ...

Jag glömde visst att smörja in mig !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj! Sådär blir jag oxå för jag är knasig och smörjer mej sällan...Man tror att "äsch wattahell" och sen blire rött! Finns nåt kort i bloggenpå mej...tror det är i juni och där är jag röööd! riktigt rööööd! Hade ni trevligt i Gbg?

2008-07-28 @ 21:46:51
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0