bråk !!

Idag på jobbet så har det tjatats mellan kidsen o då blir jag helt slut !!(semester snart )

För det andra så ringde min yngsta (14 år ) å sa : -När kommer du hem ?
Hon är för övrigt hos sin pappa denna vecka . -Ja vadå då ? ..
                                               - Jo jag tänkte bara att Nisse inte skulle vara hemma själv igen så länge !! ( det är en katt ) '

                                         - Men Nisse kan vara själv en bra stund .sa jag i lugn oro !
                                  - Men du tar ju aldrig något ansvar ! sa A då till mig . Eller hon skrek !
Nu är storyn så här att A har fått denna katt o ska ta ett större ansvar än jag . mm det har blivit bättre men ..

 Å jag får icka vara ute länge på kvällarna ,nopp ! det är stopp med det nu . För jag har en liten Kommandora jag med
 
(tog DEN från http://villmanintesavillmainte.blogg.se/ ... )

Min D är go men hon måste väl veta att det är jag som är mamma!? eller ?

Kommentarer
Postat av: Monica

nån sa till mig det går över vid 15 16 års åldern hahaha men jag vet inte om jag tror på det ler



men visst er dom roliga ? not

2008-07-08 @ 19:17:03
Postat av: Tobias

svar. min med!

2008-07-08 @ 19:30:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0