Det blev en dag på stranden

med flickorna 
o på kvällen ett mysigt ute ställe istan ,med min goa vän Åsa .
jag med kaffe o vännen med lite alkohol i glaset .
mycket nice !
kollade människor o skrattade o surrade om minnen .

Min fundering är :

Har ni varit med om dom baghera overallorna som fanns i neon färger ,som man måste bara ha !
Eller dom ski pantsen med en ögla under foten som var sååååå coola . Eller usa sockarna ,
eller tubsockarna ovanför mysbyxorna som sedan stoppades in i stövlarna ,sten hårt , för att det inte skulle bli knä på byxorna . Man kunde absolut inte sitta för då var det kört !!!!
Eller tubsockar i dom blåa pumpsen !!!!

Ja, jag å Åsa har garvat så in i bomben ikväll , och vi har haft det super great !!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha det där känner jag igen, usch va fult modet va då, för att inte tala om all spray som gick åt å örhängen i plast..hehe!!

2008-07-31 @ 22:50:05
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för en mysig kväll!!! Tänk vilka schysta blider det vore om det fanns! Nostalgitripp utan dess like :) puss

2008-08-01 @ 21:25:20
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0