gå...

Japp nu tar man sina skor på fötterna å startar sin prommis till jobbet .
Men jag vill inte längre jobba .
jag skriker efter semester !
MMmmm ..

Men att gå gör mig lite piggaare .Dom säger det är bra ,man får kondis ,kan bli lite smalare om man så vill ,får starkare kroppshållning .
japp så är det ...

Gruvar mig för beachen nästa vecka .. ska spela mitt på torget iklädd en Clown dräkt .ugh !Fast å andra sidanså komer det inte märkaas att det är jag .

Saknar min D . HOppas hon har haft det bra .gull unge !!! LÖÖÖÖÖVE YOOOOU !

Efter att ha lässt detta så kan man undra om det finns nåt roligt i mitt liv just nu .. ..njjjjooo  det gör det faktiskt !!
Mycket roliga grejor människor händelser ... absolut !
Jobbet HERE I COME !!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Attans vad du är duktig som promenerar till jobbet, själv har jag svårt att låta bli att ta bilen när jag ska handla... Och då ligger affären 250 m från mitt hem :D konstaterar härmed att jag är extremt lat... //Sol

2008-07-01 @ 10:03:38
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0