Göteborg !!!

Ja vi for ned på morgonen den 23 .Kl 06.13 satt vi på tåget !! Blä va tidigt !!
Men resan ned gick bra o fort , det trodde jaginte att den skule funka så bra .
 sedan blev vi tillsagda att gå till Nordstan . shit va stort ! fast en van resenär som jag :( eller ? hade inga problen att hitta dom där . nopp ! Mina kusiner stod där o väntade på oss ! Japp på femman !! Vart då sa jag ? på femman , .. mm .. ingen aning om vad dom mende . Men tillslut så hittade vi dem !  mIn kusin Bodil o hennes dotter Emelie

Campade gjorde vi !
Vi bodde i ett tält ...  ......................................Mysigt på kvällarna ........

Japp detta var vårat boende i fyra nätter . Det var kallt o extremt lyhört på detta hotell !!
Första natten så frös jag så tänderna skallrade !!! ..

Torsdagen var vi på Universeum .
Där fanns det då allt .. Bilder ...Tropiska djur ,,, en kompis ville vara med på bild ...

.. fåglar av alla dess slag . där kan du gå som i ett akvarium med fiskarna simmande över dig , har tyvärr inga bilder därifrån ..

massa mat intog vi ute på restauranger ..undra vem som ska äta denna stora hamburgare ..

sedan naturligtvis Liseberg .. Amanda åkte Flumraiden o jag åkte berg o dal banan ..

......................

sedan på lördagen så skulle vi flanera på avenyn bla ... men jag tror att det var mer människor som hade samma tanke ...............................många konstiga kläder hade dom

.............den åkte jag inte ..

...Vi satt vi ån  å myste lite ...........

..hit var jag ! Mysigt ställe .vill ha i sundsvall .......stor båt såg vi när vi åkte paddan !! Riktiga turister ... 

Härliga dar men alltid skönt att komma hem !!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0