ha ha ha ..

Idag har jag skrattat o kiknat o försökt att spela beach !!

Vi var helt outstandig i att få folket att le , skratta att kikna. många med mig kunde inget annat just idag !
För idag så har jag spelat beach volley med 2 clowner ,ingen av de kunde spela .dom hade väl nångång tagit i en boll ,.

Men vi var bäst !!! I att få människorna runt omkring oss att skratta . Bägge clownerna hade mickar o dom pratde om kull allt o alla . dom kunde mitt i en boll ta ned den o lägga sig för att sova .Den ena killen showade värre än den andra å där stod jag o två tjejer till o bara gapade !! Helt Fantastiska .....
den ena slängde käft med publiken o den andre var trött o ville sova när som helst , dessa killar fick många att ha en super fortsättningsdag.......

Vi vann inte turneringen ,men vi gjorde bra ifrån oss på plan endå .. magiskt kul !!!!

Bilder kommer !!! Jag lovar ...

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha, jag drar faktiskt på munnen bara av att läsa ditt inlägg :), och då har jag inte ens sett några bilder.... Väntar med spänning// Kram P

2008-07-09 @ 21:07:55
URL: http://storastorasyster.blogg.se/
Postat av: Monica

hahaha va kul , ser framimot bilder ler ;)

2008-07-09 @ 22:30:57
Postat av: JENNA VON FUCKYOUALL.

tack desamma!

2008-07-10 @ 07:48:27
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Petra

Går inte att säga något på inlägget ovan, fattar inte vad som har hänt, tycker att det har funkat gaska bra ett tag på blogg.se men nu verkar det som dom fått tuppjuck :)

===============================================

Hoppas att du får en solig dag, det är alltid lättare att ha ont om olen skiner// Kram

2008-07-10 @ 08:17:41
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0