Hon kom hem !

Hon ville det . vi satt å pratade om att hon skulle ev stanna kvar . men sen sa hon klart o tydligt : Jag vill hem !

Då var det inge mer att diskutera om .

nu har jag kört 7 mil .14 för att räkna med gårdagens besök dit . det är inte närsgårds, om jag säger så .
Men va gör man inte för sitt lilla Barn .. 

För att svara på din fråga http://litenemma.blogg.se/ så är det mer vanligt nu att få barn i tidig ålder ,eller det är mer som får tidigt nu !
Jag var tillsammans med en 17 årig äldre kille då å vi är omtalad fortfarande . jag trivdes som fisken i vattnet med att få barn då .
Men om jag får ge ett råd till alla så lev lite o va helt klart med vad det inebär att ha barn ,i vilken ålder du än är i !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0