När maten är i magen ..

så kommer tröttheten !
Alltid ska detta system sätta igång efter en middag !
Jag blir himla lack på att alltid bli så j-la trött !!! MMMMMMM..

Men men med  mycket roser så kan det bli några taggar efter vägen !!!

När vi var färdig med middagen så väntades det efterrätt som kidsen hade gjort o planerat . Bär/smulpaj med glass !!!

3 kg till runt magen !!! joooo no är de no så no ,,,......

Japp sedan en utmaning i kubb .. mm.. jag o bror o Dotter mot Rouass the 4 ,

det som började med massor med ljusglimtar ,kaxighet o tuffheet ,slutade med en bedrövelse utav dess like !!!!!
NÄR ???    mmm jo jag sa : NÄR FÖRLORADE JAG SIST !!!!!!!!!?
 
Va F-N hände? .. det värsta av allt var att 50 % av motståndar laget var BARN !!!!
jo ni hörde rätt ....kids !
 Va? ...
tjola hoppsansa som pippi brukade säga ...

mmmm.. den förlusten kommer att svida ,,,men jag säger bara vänta ni tills i Aug då vi ska ha kräftskiva ..
Då ska jag supa hela motståndarlaget full ,för att jag ska få min vinst !!!
Kom inte å säg att JAG är en dålig förlorare ..nopp det är jag icke !!!!

Min ovinst idag berodde nog på att vinden ven åt fel hål .+ att jag hade lite snor i näsan ,o ibland så fick jag håret i ögonen så jag inte kunde koncentreare mig + att det var bilar som lät på långt avstånd !!!
Så det var därför jag var ur fas !!!

NEXT TIME !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda T

haha...men du, det berodde inte på dagsformen på dina lagkamrater då, så det igentligen var du ensam mot Rauass =o)



Hoppas du får en trevlig lördag i det fina vädret



kramiz

2008-07-19 @ 10:22:38
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0